YRITYSTAPAHTUMAT SAAVAT MEISTÄ PARHAIMPAMME ESIIN.
On väliä millaista tapahtumaa toteutetaan yrtitystapahtuman kohderyhmälle ja toteamme mielihyvin, että yritystapahtumat saavat meistä parhaimpamme esiin.
Yritystapahtumassa on todella tärkeää miettiä tavoitteet ja tarkka kohderyhmä ennen etenemistä yhtään mihinkään muuhun. Nämä kaksi määrittelevät sitten sen jälkeen kaiken. Missä, milloin ja miten kaikki lopulta toteutetaan todentaen sitä viestiä mikä tavoitetta palvelee.
Palautteissa meille toistuu vuodesta toiseen se, että kaikki on sujunut todella hienosti ja kuten sovittu sekä pysymme sovitussa budjetissa.
Tapahtumien tekeminen on välillä todella hektistä ja kaikki painivat tiukkojen aikataulujen kanssa. Silloin on tärkeää, että me osaamme pitää sinut ajantasalla siitä missä mennään. tarvittaessa hoputtaa ja ojentaa se auttava käsi helpottamaan sinun kiirettäsi. Jotta sinä voit keskittyä siihen tärkeimpään – oman yritystapahtumasi vieraisiin. Sanommekin usein, että me tarjoamme sinulle hyvät yöunet tapahtumasta huolimatta.
YRITYSTAPAHTUMAT
YRITYSTAPAHTUMASSA USEIN KUTSUVIERAS OSALLISTUU TYÖNSÄ PUOLESTA TAPAHTUMAASI.
Siksi yritystapahtumat ovat rakenteeltaan ja tavoitteeltaan hyvin erilaisia verrattuna kuluttajille suunnattuihin tapahtumiin.
Yritystapahtumat termin alle me yhdistämme
- henkilöstötapahtuma
- kesäjuhlat, pikkujoulut, työtyytyväisyystutkimuksen tulostukset, vuosijuhlat, seminaarit, koulutukset, kick offit jne.
- asiakastapahtumat ja sidosryhmätapahtumat
- tuotelanseeraukset, koulutukset, vuosijuhlat, seminaarit, tuloksen julkistamiset, yhtiökokoukset jne
Yritystapahtumat taipuu todella moneen nimeen.
Kohderyhmäsi ja tavoitteesi tapahtumasta lopulta määrittelevät mikä termi yritystapahtumaasi lopulta parhaiten kuvaa.
Tutustu tarkemmin toteutettuihin tapahtumiin tai vilkaise upea portfoliomme.
Keskustelemme mielellämme kanssasi ja autamme sinua ja organisaatiotasi onnistumaan hybriditapahtumassa.

Yhteistyö on ollut mutkatonta, vaikka olisi kyse isoistakin tilaisuuksista. Olemme määritelleet hyvin väljästi perusajatuksen ja Marco Group on jatkanut siitä jalostaen idean valmiiksi paketiksi. Palvelu meille on ollut henkilökohtaista, juuri meille räätälöityä. Meitä on kuunneltu ja kuultu.

Meille tarjottiin erilaisia toteutusvaihtoehtoja tuoden esiin niiden hyvät ja huonot puolet. Toteutuksessa saimme kaiken oleellisen tiedon, mutta meitä ei tarvittu jokaisen yksityiskohdan ratkaisemiseen. Tapahtumatuottaja työskenteli itsenäisesti sovituissa raameissa ja kysyi, jos niihin tarvittiin joustoa.
Luovuus vaatii rohkeutta.
– Henri Matisse –