Aito elämänmaku

Aito elämänmaku – mitä se on meillä Marco Groupilla ja ajankohtaiseen henkeen kysyimme myös tekoälyltä, miten se tämän sanaparin määrittelee. Aito elämänmaku on yksi arvoistamme, joka on helppo allekirjoittaa sekä toteuttaa jokaisessa projektissa ja asiakaskohtaamisessa.

Luonnollisuus on aitoa

Tekoälyn (Chat GPT) määrityksessä aito elämänmaku korostaa luonnollisen tai todellisen maun, tuoksun tai kokemuksen merkitystä. Arkisia hetkiä, jotka ovat todellisia. Ytimessä on aitous, luonnollisuus ja todellisuuden kokeminen. Helppoa ymmärtää, eikö vain?

Meillä Marco Groupissa ollaan ehdottomasti samoilla linjoilla tekoälyn kanssa. Kyllä se hyvin jo näköjään asioita tietää – lol! Siihen voisimme lisätä kohtaamisten aitouden. Me olemme juuri sellaisia, kuin ihan oikeastikin arjessamme olemme. Tätä samaa arvostamme suuresti myös asiakkaissamme. Kaikki ’päälleliimattu’ – sellainen joka ei oikeasti ole sitä ihmistä itseään – tuntuu hankalalta ja jopa joskus ikävältä. Ja sen kyllä aistii kohtaamistilanteessa melko nopeasti.

Aito elämänmaku näkyy tekemisessä

Projektimme ovat aitoa elämää, esityksiä toki, mutta ei sitä mitä esittämisellä negatiivisessa mielessä ajatellaan – sitä päälle liimattua. Miksi siis meidän tekijöiden pitäisi olla mitään muuta kuin mitä olemme? Parhaiten palvelemme sekä itse projektia että sen tiimissä olevia ihmisiä olemalla täydellisen aitoja ja antaen elämänmaun näkyä kaikessa tekemisessä. Todellisuudella on merkitystä, joten annetaan sen näkyä, tuntua ja välillä jopa maistua.

Aito elämänmaku näkyykin parhaiten jokaisessa kohtaamisessa aina myynnistä projektin loppupalaveriin saakka. Puhumattakaan itse tapahtumasta, jossa jälleen kohtaamme uusia ihmisiä, tapahtumavieraita. Aito elämänmaku saa ja tulee tuntua myös heissä. Näin saamme välitettyä yhdessä asiakkaamme kanssa heille aitoa välittämistä, luotua todellisuutta ja sen mukana luottamusta tapahtumaa sekä sen viestiä kohtaan. Ja onhan meillä kaikilla samalla mukavaa sekä rentoa pitää pyörät pyörimässä koko tapahtuman ajan.

Tämä ideologiamme näkyy meillä jo ensikohtaamisesta alkaen, ja siitä saammekin usein jopa kiitosta. Vaikka olemme myyjän asemassa, voimme olla aitoja, todellisia, luonnollisia ja läsnä. Paras lopputulos löydetään, kun löydämme ensin toisemme tällä elämänmakuisella matkalla. Joskus reitti on jonkun kanssa erilainen ja elämää on hyväksyä sekin ja jatkaa matkaa eri suuntiin. Olkaamme aitoja toisillemme ja vähän pidetään hauskaakin projektin teon lomassa. Elämäähän se vain on.

Aidosta elämänmausta kirjoitti Marco Groupin Minna Salin-Kivimäki

Minnalla on kokemusta tapahtumien suunnittelusta, tuottamisesta, tarjouksen tekemisestä ja kustannuslaskennasta jo vuodesta 2000.